Προιόντα - Επιστροφές

Προϊόντα - Επιστροφές

Προϊόντα

Ο πελάτης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσα από ανάλογες λεκτικές ενδείξεις. Στο ηλεκτρονικό κατάστημα περιλαμβάνονται προϊόντα διαθέσιμα και προϊόντα μη διαθέσιμα.
 “Σε απόθεμα”: Αφορά ετοιμοπαράδοτα προϊόντα τα οποία υπάρχουν στο κατάστημα μας.
 “1 έως 3 ημέρες”: Αφορά προϊόντα τα οποία υπάρχουν στην αποθήκη μας και αποστέλλονται σε 1 εώς 3 ημέρες.
 “4 έως 7 ημέρες”: Αφορά προϊόντα τα οποία υπάρχουν στην αποθήκη μας και αποστέλλονται σε 4 εώς 7 ημέρες.
 “7+ ημέρες”: Αφορά προϊόντα τα οποία υπάρχουν στην αποθήκη μας και αποστέλλονται στον χρήστη σε περισσότερες από 7 ημέρες.
 “Κατόπιν Παραγγελίας”: Αφορά προϊόντα τα οποία δεν υπάρχουν σε απόθεμα και παραδίδονται μόνο κατόπιν παραγγελίας.
 “Προπαραγγελία”: Αφορά προϊόντα τα οποία αναμένονται και μπορούν να παραγγελθούν 15 μέρες πριν την άφιξη του προϊόντος στο κατάστημα ή στην αποθήκη μας

ΠΡΟΣΟΧΗ: Πριν την παραγγελία να ελέγχετε πάντα τον χρόνο παράδοσης (εκτός της περίπτωσης "σε απόθεμα") τηλεφωνικώς διότι ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται και από την διαθεσιμότητα,την στιγμή της παραγγελίας σας, των προμηθευτών.
.
Επίσης, οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.
Όλοι οι πελάτες υποχρεούνται να αποσυσκευάσουν και να ελέγξουν τα είδη καθώς και να ειδοποιήσουν την εταιρία σχετικά, σε περίπτωση αισθητικών ελαττωμάτων εντός 10 ημερών. Μετά το πέρας των 10 ημερών θεωρείται ότι τα είδη παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση.

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ (Α.ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ – Κ.ΑΡΓΥΡΙΑΔΗΣ ΟΕ) μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό. Το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ή να έχει προηγηθεί εγκατάσταση του.
Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν της συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, τότε το Ηλεκτρονικό Κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής – Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής- Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του. Το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ή να έχει πραγματοποιηθεί εγκατάσταση του. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ είτε μέσω μεταφορικής εταιρείας. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας μέσα σε διάστημα (10) ημερολογιακών ημερών, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (Dead On Arrival) με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα θεωρηθεί/ούν ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση (DOA), η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του/των ελαττωματικού/ών προϊόντος/ων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη στο κατάστημα με έδρα Λ. Πρωτόπαππα 49 – Ηλιούπολη, είτε με αποστολή αυτού/αυτών, επιβαρυνόμενη η ΕΤΑΙΡΕΙΑ με τα έξοδα παραλαβής του, με μέσα της απολύτου επιλογής της και κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. . Δελτίο Αποστολής – Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής- Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ή να έχει πραγματοποιηθεί εγκατάσταση του.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Στην περίπτωση των κλιματιστικών μηχανημάτων, απαιτείται να έχει προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικού του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της προμηθεύτριας εταιρείας και έγγραφη βεβαίωση περί της διάγνωσης της βλάβης της συσκευής, έτσι ώστε να θεωρηθεί ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA). Το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ή να έχει πραγματοποιηθεί/προηγηθεί εγκατάσταση του. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας του πελάτη, μέσα σε διάστημα (10) ημερολογιακών ημερών, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την αγορά.

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος, εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η κατωτέρω αναφερομένη προθεσμία υπαναχώρησης. Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη στο κατάστημα, είτε με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο πελάτης με τα έξοδα αποστολής τους, κατόπιν συνεννόησης με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της Α.ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ – Κ.ΑΡΓΥΡΙΑΔΗΣ ΟΕ. Και στις δύο ως άνω αναφερόμενες περιπτώσεις, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. . Δελτίο Αποστολής – Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής- Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Το προίον δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ή να έχει πραγματοποιηθεί/προηγηθεί εγκατάσταση του.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μέσα σε διάστημα (10) ημερολογιακών ημερών και στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την αγορά.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Υπαναχώρηση

Ο αγοραστής δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δεκατέσσερεις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης και παραλαβής των πωληθέντων προϊόντων, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον το προιόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή έχει πραγματοποιηθεί/ προηγηθεί εγκατάσταση του στο χώρο του πελάτη και εφόσον ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και το κόστος επιστροφής του είδους.

Γενικά ισχύουν οι διατάξεις του Ν2251/1994 στα σχετικά άρθρα